In BEAUTY ROOM Kutak za sminkanje i negu Šminka

4 BASIC MAKE UP BRUSHES/ 4 NEOPHODNIH I OSNOVNIH CETKICA ZA SMINKANJE


Danas postoji mnogo cetkica za sminkanje i svaka od njih ima neku posebnu namenu.

Desava nam se da pokupujemo gomilu njih, a da na kraju uvidimo da vecinu i ne koristimo. 
Ovaj post govori o zaista osnovnim cetkama koje su uglavnom neophodne.

Predstavljam Vam 4 osnovne cetke koje su Vam sasvim dovoljne za svakodnevno sminkanje :)






1.Cetka za puder 

Kao sto vec znate postoji vise cetki koje su namenjene nanosenju pudera. Isprobala sam uglavnom sve, a ona, ciji mi se efekat najvise dopao jeste takozvana "tvor" cetka, koju vidite u sredini.
Jako lepo nanosi puder i utapa ga u kozu, dok pljsnata cetka nekako vise razmazuje, kao da krecite lice, tako da meni to deluje neprirodno. 

Dakle moja preporuka za cetku za puder - tvor cetka :)


2. Kosa cetkica

Ova cetkica se nalazi na drugom mestu jer je moja miljenica. Obozavam je jer mi se najbolje pokazala u nanosenju ajlajnera i izvlacenja takne linije. Zbog svoje kosine, izvlaci ugao pri kraju oka tacno kako treba.

Takodje, odlicna je za popunjavanje obrva, ravno popunjava i fino istice ostrinu.


3. Cetka za puder u kamenu i puder u prahu

Ova cekta je jako bitna, jer je vrlo vazno da Vam lice ne izgleda prenatrpano ili kao da ste gurnuli glavu u puder :) Ova cetka je veoma barsunasta i ima laganiju dlaku, kako bi se puder u prahu i kamenu sto finije naneo.

Ja licno izbegavam da koristim one sundjere koji dolaze u pakovanju sa ovakvim puderima, jer cine da puder na licu izgleda prosto nabacano. Tako da preporucujem da uvek koristite cetku :)


4. Cetka za rumenilo

I za kraj cetka bez koje se ne moze. Rumenilo se svakako mora nanositi cetkom, jer kao i kod pudera u kamenu, delovalo bi neprirodno i prenatrpano kada bi koristili sundjere.

Za nanosenje rumenila birajte laganije cetke, sa finijom dlakom, kako bi rumenilo i na Vasem licu izgledalo tako.
Ja obicno koristim ovakvu, kosu cetku.




*Images in this post were used from the Internet*
*






Related Articles

0 KOMENTARA:

Постави коментар

Омогућава Blogger.