In kosa Kutak za sminkanje i negu

DECEMBER HAIR CARE / OMILJENI PROIZVODI ZA NEGU KOSE ZA DECEMBAR


DECEMBER HAIR CARE


Moja decembarska kolekcija kojom trenutno negujem kosu je sledeca > Advanced tehnique kolekcija, syoss glossing regenerator i insuin care kolekcija.



Pre svega Avon advaced tehnique kolekcija, po meni neprevazidjena. Koristim je odavno, pruza svilenkastost i sjaj kosi. 
1.Sampon
       2.Regenerator
            3.Ulje za krajeve

Po meni i po drugaricama koje koriste ovu kolekciju, ulje je dalo najbolje rezultat, ali svakako sva 3 u kompletu su pun pogodak.

Nekada umesto ovog regeneratora koristim SYOSS, koji gore vidite, on je ok za sjaj kose.



Sledeca kolekcija je italijanska kolekcija koja me je pre svega odusevila svojim mirisom.
Mirise predivno, slatkasto, na more i vanilu. Zapravo je namenjena za suncane dane, ovaj sprej koji vidite jeste za zastitu od suncevih zraka, kao i maska.

Ja je koristim i u zimskim danima, lepo je po sneznom danu osetiti malo miris leta i morskih predela :)


Svemu ovome umem da dodam i nekoliko kapi ricinusovog ulja :) 
Jednom nedeljno pre pranja mozete namazati krajeve ili celu kosu ricinusovim uljem i nakon toga detaljno isprati.


Related Articles

0 KOMENTARA:

Постави коментар

Омогућава Blogger.