In Kutak za sminkanje i negu nega koze

NEW IN-Avon kozmetika-2 favorita

Osim divnog Sunca, neobicnog za Decembar, jutros me je obradovao i novi Avon paket.
Koliko god dugo koristila Avon, euforija kada stignu novi proizvodi je uvek ista :)

S'obzirom na to da mi uglavnom stizu veliki paketi, ovo ce biti jedan mini new in, uglavnom posvecen nezi koze.
Vreme je da otvorimo paket :)



  1. Love pulse - svetlucavi sjaj za telo (ovo je poklon mojoj sljokicastoj drugarici koja obozava sve sto sija:)
  2. Skin so soft - losion za telo sa uljem makadamija i oraha
  3. Senses mood therapy - kremasti gel za tusiranje sa ekstratom shea putera
  4. Simply delicate -nezni gel za intimnu negu
  5. Makeup setting spray - sprej za fiksiranje sminke
  6. Cocoa butter rich cream - kremica kakao maslacem i vitaminom E, za sve delove tela
  7. Foot works - turpija i piling za stopala
  8. Avon kuglice za lice  - (Braon pakovanje -za bronzani ten. Crno pakovanje - za blistavi ten)
Iz ovog paketa izdvojla sam svoje favorite.

Ubedljivi favorit jeste SKIN SO SOFT losion. Ja sam odusevljena ovom linijom, jer je koza bukvalno, kao sto pise u imenu proizvoda - veoma mekana
Odavno koristim ovu liniju za negu koze i do sada mi se nijedan losion nije tako pokazao. Koza je barsunasta i mekana odmah nakon mazanja, tako da se efekat odmah vidi. 

Osim toga cene su ima veoma pristupacne i u ponudi se cesto mogu naci setovi.

Moja najtoplija preporuka za negu koze :


Nega koze jeste nesto cemu posvecujemo dosta paznje, ali stopala cesto zaboravljamo i umemo da zanemarimo negu istih. Pruzanjem tretmana stopalima pruzamo sebi momenat generalnog opustanja. Znate i same da cak i obicno potapanje stopala u vrelu vodu sa par kapi soli za kupanje ili obicne kupke, ume da deluje okrepljujuce. 
Upravo zato, moj drugi favorit jeste ovaj mini set za negu stopala:

U pitanju su velikaaaa turpija za stopala, koja ima dve strane, jednu grublju,drugu meksu i predivan piling za stopala koji koristim pre turpijanja. 

Nakon toga mozete ubaciti neku kremicu za stopala.
Ja licno nakon pilinga i turpijanja koristim planet spa  predivnu kremicu za stopala, koju takodje mozete naci u avonu.
This picture were used from the Internet :)



Related Articles

0 KOMENTARA:

Постави коментар

Омогућава Blogger.