In Inspiracija

Kafena cArOLija u Nišu

Miris sveze kafe, miris hladnog Decembra, miris snega, miris godine koja prolazi,
ukus i miris sveze vruce kafe prosarane ukusima vanile, dunje ili kokosa.

Mozete li zamisliti mesto koje tako mirise i koje mirise na zimsku idilu i ususkanost? Ja sam ga danas posetila :)

Naime, krenula sam sa drugaricom Marijom i njenim klincem na pice i samo sto sam izgovorila rec "KAFA" u Mariji se javio "Aha efekat" i kao da je upravo otkrila Ameriku, euforicno je rekla kako me vodi na jedno specijalno kafeno mesto.

Kafeno mesto?
To je prava mala kucica kafe i za zaljubljenike u bilo kakvu vrstu kafe, tamo vreme staje :)

U ovom kaficu, koji se nalazi na niskom trgu, mozete naruciti mnogo razlicitih napitaka i u svaki od njih se umesala kafica. Predivno kombinovani ukusi, osecaj prijatnosti i ususkanosti na jednom mestu.

Prenostim Vam slikovite utiske iz relativno novog kafica "Stock caffe" :)








Related Articles

0 KOMENTARA:

Постави коментар

Омогућава Blogger.