In Dove Kutak za sminkanje i negu nega koze

Dove Love - Nega tela Januar



Dove

Hello drage boje blogerke i zaljubljenice u kozmtetiku :)
Skoro sam dobila jedan divan pokloncic koji se taman uklopio u vreme za novi post i moram da ga podelim sa vama.

U pitanju je kozmeticki klasik, kvalitet i divnost u preslatkom pakovanju, naravno u pitanju je DOVE kolekcija.

U vecitom dvoboju Nivea-Dove, meni je Dove uvek odnosio pobedu, mada sam ga poslednjih meseci malo zapostavila, tako da je ovaj poklon dosao kao porucen.

Ono sto obozavam kod njihovih proizvoda jeste taj unikatni miris cistoce, koji se stvarno dugo zadrzava na kozi i mekanost koze kada ih koristim. 

Kada bih trebala da opisem ovu kolekciju u par reci to bi bile: mekano, barsunasto, cisto.
Kroz ove moje recenice se vidi moja zaljubljenost u Dove sto opravdava naslov posta :)

Da ne duzim, hajmo da otvorimo poklon :)

U paketicu koji dolazi u ovoj slatkoj beloj torbici dobijate mleko za telo,
anti-perspirant i kremasti gel za tusiranje :)

Kremasti gel za tusiranje

Predivno mleko za telo koje hidrira i pruza dubinsku negu koze

Anti-perspirant, 48h zastite, sa vitaminom E u sebi.

Related Articles

0 KOMENTARA:

Постави коментар

Омогућава Blogger.