In ideje za nokte Kutak za sminkanje i negu Nail desing Nails art nokti

Nail Art - Geisha

I work as a nail designer for 4 years. This is a very diverse area, and I set aside for you one great idea, which impressed me. I was able to draw this from the first attempt, it is not as hard as it looks.

I used acrylic paint, a thin brush and dotting BRUSH.  That's all you need.


Nadogradnjom noktiju i nail art-om se bavim vec 4 godine. To je jedno veoma raznovrsno podrucije, a ja sam za Vas izdvojila nail art koji me je odusevio i koji mi je verovali ili ne, uspeo iz prve. Nije tako tesko kao sto izgleda.

Koristila sam akrilne boje, jednu tanku cetkicu i jednu cetkicu za tackice. To je sve sto vam treba.


GEISHA NAIL ART 


Related Articles

0 KOMENTARA:

Постави коментар

Омогућава Blogger.